sobota 15. září 2012

Louka ve dvorku (Zelený chodníček od Planta naturalis), ktreou jsem vysela na jaře, nádherně vzešla. Pozorovat tu druhovou pestrost a vitalitu jednotlivých rostlinek je pro mě veliké potěšení :)









5 komentářů:

  1. Lenko, v zářijovém čísle jednoho časopisu o bydlení jsem hned poznala váš dům - je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Dášo, děkuji :) ...My jsem se zapomněli při focení zeptat, kdy ten článek vyjde. Měla jsem za to, že až v říjnu, ve slovenském vydání. Dá se to číslo koupit u nás?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, nám ten časopis přišel asi jako ukázkové číslo do schránky. Je v češtině, ale koukám do tiráže, že se vyrábí na Slovensku. Určitě už je normálně v prodeji. (Kdybyste ho nemohli sehnat, tak mi dej vědět, mám ho schovaný:)

      Vymazat
  3. Krásné fotky,momentky...nádhera..

    OdpovědětVymazat