sobota 25. ledna 2014

Violka vytáhla kdysi odloženou knihu, kterou dostala k šestým narozeninám a s velkou vervou v ní začala pokračovat. Je to vázaná kniha z prázdných stránek, na které si můžete psát, co vás napdane. Violka se rozhodla, že se stane Dítětem spisovatelkou. Má výborně nakročeno. Téměř každý den přečte jednu dětskou knížku (několikrát týdně chodí do knihovny). Zavedla první "spisovatelské" manýry - nesundá ze sebe svetr s kapucí (včera se mě s obavou v hlase ptala, jestli nebylo neslušné, když si kapuci nesundala ani na hodině klavíru) a koupila si balení syrečků (zarputile jim říká syrečky oproti místní tradici tvarůžků) a pojídá je u čtení. Z knihy vytrhala většinu kapitol, které napsala, když jí bylo šest. Nechala jen povídku o stádu vlků. A píše.

Krásný den všem :)

















7 komentářů:

  1. To je krásný! :-)
    Připomíná mi to mě samotnou... Taky jsem chtěla být spisovatelkou a pořád četla a psala... Pak mě nějak zvlálcoval osmiletý gympl a moje kreativita se poněkud vytratila. V posledních letech ji v sobě znovu probouzím a píšu. Momentálně knížku, která snad bude brzy hotová a z níž mám hlavně kvůli sobě samé ohromně dobrý pocit :-) Plním si svůj dětský sen.
    Violce přeju hodně inspirace a zábavy u psaní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, jsem přesvědčená, že jedním ze smysluplných smyslů života je plnit si dětské sny! Hodně štěstí! :)

      Vymazat
  2. Violka je skvělá! A bere to zodpovědně. :-) Já jsem nedávno našla u našich svůj sešit z první třídy, do kterého jsem psala román o lištičkách. Měla jsem tam vzadu i takové to C v kroužku jako copywright. :-)
    Violko, piš!
    Zdravíme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, nechceš tady z románu taky něco publikovat? Mě by to tedy staršlivě zajímalo :)

      Vymazat
  3. Leninko, knížka je úžasná. Hned jsem se začetla, až jsem trošku připálila oběd. Ilustrace nádherné a svetr kapucí, ten je úplně bezva, ten prostě "muší bejt":) Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Paní Lenko, to je poklad (Violka i ta kniha :-)!
    Mávám
    Světlana

    OdpovědětVymazat