čtvrtek 7. října 2021

    Je to úplná hloupost, ale je zábavnější než relaxační omalovánky. První toaletní papír pomaloval před dvěma lety Jáchym temperama, když měl zrovna období, kdy všechno, co mu přišlo pod ruku, natíral štětcem. Ten papír pak vypadal velice umělecky, šetřila jsem ho a dávala jsem ho do koupelny, když měla přijít návštěva. On měl pomalovanou jen tu ořízku (předpokládám, že takhle se tomu u toaletních papírů neříká, ale víte co myslím), takže se dal bez problému použít.

   A pak mnohem pozděj, když se u nás doma náhodou sešel veliký pytel toaletních papírů, co kupováváme jednou za půl roku a nové fixy z Ikei, mě napadlo si jeden papír pokreslit. Nakonec jsem jich pokreslila celý pytel. Během hraní her s Jáchymem, během rozhovorů s Adélkou, Violkou nebo mým mužem, během telefonování. Když byly v pytli nakonec pokreslené a naskládané nazpět všechny, vypadal ten pytel mnohem zábavněj - kéž by se takhle prodávaly už v obchodě. Nenapadlo mě je vyfotit dřív, většinu už jsme spotřebovali, stihla jsem jenom posledních pár kusů. 

   Zkuste to. Řekla bych, že nejlepší jsou fixy a zvýrazňovače. Dobře se míchají barvy, různé tloušťky fixů zase umožňují překrývání a šrafování vzorů. Tak mě teď napadá, že dobře by určitě vypadal i akvarel, barvy by zasáhly hlouběj do vrstvy papíru a efekt by pak byl i na ploše papíru, ne jenom na hraně. Hodně štěstí ;)








1 komentář:

  1. ...tomu říkám tvoření, supr nápad, jdu vybarvovat :-) jarka

    OdpovědětVymazat