úterý 22. května 2012

Nudlová polévka

Konečně u nás přestalo foukat, na terase už se dá posedět a sníst si třeba nudlovou polévku :) Rozložení jógové podložky na doma podlahu si Clooney překládá jako příkaz: sedni (lehni) sem. Přesto se mi po chvíli podařilo mu vysvětlit, že když na ní cvičím, nesmí po mě lézt a olizovat mě. Ještě musím přijít na to, jak mu vysvětlit, aby na mě ani neštěkal. Každopádně, už po pár dnech pravidelného cvičení začínají mizet některé projevy mé alergie na psa :)



3 komentáře:

  1. Je to drobek ♥ U nás je to s cvičením úplně stejné, já chci cvičit a pes si chce hrát. A moc gratuluji k prvním změnám, Leni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Katko :) ...pro něho je strašné utrpení, když má můj nos nadosah, ale nesmí mi ho olíznout, vrčí, kňučí, štěká a obíhá pořád kolem mě. A za vítězství považuje, když ho nakonec nechám alespoň jednou tlapou stát na podložce :))

    OdpovědětVymazat