pondělí 3. prosince 2012

Perníčky včera upečeny a dnes již téměř snězeny. Tihle dva pegasové jsou poslední, co nám doma zbylo (budou prý snězeni na Štědrý den ke snídani).
Dneska jsme venku natrhaly trávu a zalily ji vodou. Za čtrnáct dní v ní pod mikroskopem budeme hledat nálevníky. A já už asi hodinu přemýšlím o tom, jak jsem na základní škole ani na chvíli nezapochybovala, že tam nějaké najdu. Byla si tenkrát ta paní učitelka jistá, že tam jsou? Nejspíš to den předem vyzkoušela. Jsem napnutá jak struna... A teď mě napadá, pro jistotu zaběhnu ještě pro hrst trávy k jezírku v parku. Ta bude jistější :)



5 komentářů:

  1. Pegasové jsou nádherní! A nálevníky jsem nikdy neviděla, fakt, nebo že bych ve škole chyběla? :o/

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, že by na nějaké škole byla vynechána legendární trepka velká? ...Doufám, že ji tam najdeme, kdyby to šlo, tak bych ti ji vyfotila :)

    OdpovědětVymazat
  3. kdybyste pokus resp.kultivaci provedly dříve, mohly jste péct perníčky ve tvaru nálevníků ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Do školy k Lenince a perníček na svačinu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,
    máte se?
    Už jsem tady od vás dlouho neviděla nic nového ... :o).
    Zdraví
    Rosa

    OdpovědětVymazat